Facebook Box
PermaLip
Powiększanie ust za pomocą implantów PermaLip

Jest to bezpieczny i trwały sposób powiększania ust polegający na wszczepieniu silikonowych implantów PermaLip. PermaLip jest opatentowanym przez amerykańską firmę SurgiSil produktem, poddanym licznym badaniom klinicznym.

Implanty te są wykonane z miękkiego, litego silikonu. Implanty mają naturalny kształt i nieporowatą, gładką powierzchnię. Nie mogą one pęknąć i nie ma niebezpieczeństwa "wylania się" zawartości, bo nie zawierają w sobie płynu. Choć jest to rozwiązanie trwałe, to w każdej chwili implant może być usunięty, na życzenie pacjenta albo zamieniony na większy/mniejszy.

Zabieg przeprowadza się w warunkach ambulatoryjnych, w znieczuleniu miejscowym i zajmuje około 30 minut. Polega on na wprowadzeniu w wargę górną i/lub dolną, odpowiednio ukształtowanego, sterylnego, silikonowego implantu, poprzez małe nacięcia (4-5 mm) w kącikach ust - od strony jamy ustnej. Miejsca nacięć, które nawet bezpośrednio po zabiegu pozostają niewidoczne z zewnątrz, zaszywa się wchłanialnymi nićmi.

Implanty PermaLip są dostępne w różnych rozmiarach. Wielkość implantów dobiera lekarz po rozmowie z pacjentem. Pacjent może następnego dnia po zabiegu wykonywać codzienne czynności. Wszczepienie implantów może być łączone z innymi zabiegami np. z liftingiem wargi górnej.

Z reguły leczenie przebiega bez komplikacji. Czasami jednak, mimo prawidłowo przeprowadzonej operacji występują objawy niepożądane, w trakcie lub po zabiegu. Należą do nich: zasinienia i krwiaki, które zwykle goją się w ciągu 1-2 tygodni, niesymetryczne ułożenie implantu w wardze, które wymaga korekty, zaburzenie gojenia po zabiegu, które w skrajnym przypadku może wymagać usunięcia implantu.
Perma Lip